Obsah je stěžejní- content marketing je klíčem k úspěchu

Obsahový marketing je širokospektrální strategický proces, na jehož začátku je tvorba originálního obsahu, na který přilákáte specifické publikum návštěvníků, a na konci získáte zákazníky, kteří se ( budete-li v content marketingu dále pokračovat ) budou rádi vracet
Praktická tvorba obsahu
Blog, komentáře, poradna, infografika, případová studie s cílem zaujmout a podněcovat k návštěvníky k akci
Zdroje propagace
Vybereme zdroje, z nichž k Vám přijdou cíleně oslovení lidé, kteří se mohou proměnit z návštěvníka v zákazníka
Virální síla
Zajímavý obsah mohou lidé snadno šiřit mezi sebou, odkazovat na něj, doporučovat jej

Dáváme content marketingu šťávu

Analýza Vaší nabídky a výhody z ní pramenící

Co víme víc a chceme, aby věděli i potenciální klienti?

http://makse.com/?kremel=dating-lawyers-tips&5aa=02 AnalyzaZajímavý a kvalitní obsah musí hlavně pomoci lidem, dodat jim chybějící informace, poukázat na případové studie, ankety, názory zákazníků, hlouběji se zanořit do problematiky daného oboru či produktu. Obsahový marketing se NIKDY nesmí tvářit jako reklama, jinak postrádá hlavní myšlenku – obohatit návštěvníka a vytvořit si s ním užší vztah vedoucí až k vyplnění objednávky, registrace…

http://statusme.com/wp-json/oembed/1.0/embed?url=http://statusme.com/ opzioni binarie magazzino strategia

Jaké používáme nástroje pro obsahový marketing?

Existuje celá řada šikovných pomůcek, jak publikovat zajímavý obsah

binäre optionen optionshandel Obsahovy-marketingČlánky, infografika, webinerář, eBook, podcast, newsletter či poradna – možností je mnoho. Vždy je ale potřeba důkladně takový obsah zpracovat – textově a graficky, zvolit nenásilnou formu s cílem pomoci ale zároveň i propagovat výhody Vaší nabídky, aby se vše neneslo v nádechu pouhého reklamního sdělení. Když zákazníkovi přineseme zajímavé informace například o masážním páse, neznamená to, že si u nás do budoucna neobjedná masážní matraci..

important site

Vytvořte si se svými klienty přátelský a vřelý vztah

PROONLINE.CZ

Vše pro online business a propagaci firmy.
Jsme tu pro Vás každý den!

Rádi se s Vámi setkáme

Naše zkušenosti s obsahovým marketingem

Chceme-li se odlišit od konkurence, musíme zkrátka nabídnout zákazníkům více, než jen prodej. Budeme-li např. posílat newslettery zaměřené jen na prodej určitých výrobků, anihž bychom se připomněli pro změnu zajímavým článkem či případovou studií, začneme velmi brzy nudit. Reklamních sdělení typu SLEVA xx%, TOTÁLNÍ VÝPRODEJ apod. je spousty. Útočí na Vás z televize, rádia i internetu. Lidé, kteří se skrze tyto reklamní formáty na Vás dostanou – chtějí SLEVU, zboží za zlomek ceny – koupí, a už se třeba nikdy nevrátí. To nechceme. Chceme na web přivádět i čtenáře a návštěvníky, kteří se pak na web vrací, stanou se postupně loajálními, mají větší důvěru…s takových se pak stanou ti kmenoví, dlouhodobí. A ti se posléze stanou základním kamenem pro úspěch Vaší firmy.