Kvalitně napsaný PR článek je jedním z nejlepších nástrojů marketingové komunikace

Nepíšeme tu o pseudo článcích publikovaných na tzv. PR webech, které nikdo nečte a nemají tudíž absolutně žádný přínos. Zmínka je o originálním článku plném zajímavých informací a určité přidané hodnoty, který umisťujeme na tematicky zaměřené weby či tiskoviny
Titulky PR článků
Nejdůležitější část zprávy, Musí být krátký, výstižný a má za úkolv vzbudit pozornost a zájem čtenáře
Texty, obrázky
Píšeme hlavně pro lidi, ale i vyhledávače. Optimalizované texty doprovázíme i kvailtně zpracovanými fotografiemi, infografikou..
Oslovíme Vaše zákazníky
PR článek píšeme pro Vaši cílovou skupinu, umisťujeme jen tam, kde to má smysl

PR článek patří k nejpřínosnějším marketingovým nástrojům

K čemu, o čem a pro koho PR článek píšeme

Napřed přijde seznámení s produktem, jeho vlastnostmi, určení cílové skupiny a zdroje následné publikace

arab american dating site Titulek-PR-clankuV první řadě musíme určit účel článku – zda-li jde o představení nového produktu, podporu značky, upozornění na slevu/výprodej. Dále nás budou zajímat vlastnosti Vaší nabídky, ze které vyselektujeme hlavní výhody a vlastnosti.  Dalším krokem je definice cílové skupiny, která náš PR článek bude číst a dle toho vybereme i zdroj publikace

enter site

Z PR článku nesmí být cítit pach reklamy

Na první pohled zcela určitě, lidé by v takovém případě mohli článek vyhodnotit čistě jako promo a více než titulek nepřečtou

source site PR-clanekChceme-li článkem upoutat čtenářovu pozornost, nesmí být z prvního pohledu patrné, že jde o reklamní sdělení, ve většině případů pak bude PR článek ignorovat. Musíme jej nalákat na unikátní a zajímavý obsah, upoutat jeho pozornost a až na konci článku jej přimět k nějaké akci, která souvisí s objednávkou naší služby či produktu.

des fois on rencontre des personnes

Dobrý PR manager píše hlavně pro lidi - jejich reakce pak přijde sama

Máte zájem napsat PR článek?

Napište nám Vaše představy, obratem se s Vámi spojíme!

PROONLINE.CZ

Vše pro online business a propagaci firmy.
Jsme tu pro Vás každý den!

Rádi se s Vámi setkáme

Potkat se můžeme po dohodě každé http://podzamcze-dobczyce.pl/index.php/restauracja/assets/css/assets/css/ie8.css Pondělí trading account di prova Pátek od 10:00 do 17:00

Mé zkušenosti s PR články a pravda o chameleonovi

2 roky jsem pracoval ve společnosti Ringier Axel Springer a.s. CZ ( dnes již Czech News Center ) a měl na starosti marketing online projektů ( eshopů, webových stránek ). Pracovali jsme s celou řadou marketingových nástrojů od PPC kampaní, bannerů po PR články. Ze všech zdrojů měl však největší přínos právě dobře napsaný PR článek, jenž se pyšnil i  nejvyšším konverzním poměrem. Bylo třeba článek publikovat na místě dané cílové skupiny – naši hlavní intencí bylo i styl psaní pro takovou skupinu přizpůsobit. Článek publikovaný na Auto.cz, určen převážně pro muže, byl psán úplně v jiném tónu než PR „romány“ na Blesk pro Ženy. PR článek musí být jako chameleon – adaptovat se v daném prostředí a nedát znát „barvu“, dokud si jej čtenář nepřečte do konce – až tam může zjistit, že šlo vlastně o PR článek