Připomeňte se svým klientům prostřednictvím remarketingu

Remarketing je postutp online reklamy, který cílí na uživatele, které již v minulosti navštívili Váš web. Jedná se o mimořádně úspěšnou metodu, kterak se uživateli připomenout s nabídkou služby či produktu, o který se zajímal na Vašem webu
Tvorba remarketingu
Vytvoříme remarketingovou kampaň v Adwords i Skliku ( retargeting )
Přivedeme klienty zpět
Zacílíme na lidi, kteří již o Vaši nabídku projevili zájem ale neprovedli žádnou akci
Reagujeme flexibilně
Sledujeme vývoj kampaní a reakce zákazníků, podle toho pak kampaň upravujeme

Připomeňte se svým klientům, dostaňte svou nabídku zpět do hry

Remarketing disponuje vysokou konverzní schopností

Oslovujeme cílovou skupinu uživatelů, kteří již o Vaše služby projevili zájem

http://mortimer.ca/?p=1580 Marketing-webovych-stranekZkuste si vybavit situaci, že zákazník někde narazil na Vaši nabídku (a tudíž jej zaujala, když na Váš odkaz klikl), ve spěchu ji prohlédl, ale nakonec web opustil anihž byl provedl nějakou akci. Poté si třeba vzpomene, ale už vlastně ani neví, kde to byl…Nenechte jej vzpomínat, připomeňte se mu sami!

http://irvat.org/oferta/budynek-e/budynek-e-2pietro/klatka-b-mieszkanie-11.html

Pracujeme na všech frontách - na Google, Seznam u sociálních sítích

Připomeneme se všude, remarketingová kampaň bude Vaším stínem

browse this site Remarketing-tvorbaRemarketingovou kampaň lze vytvořit díky 2 reklamním systémům – Sklik, Adwords. My pracujeme s oběma. Vytvoříme Vám takovou kampaň, která přivede Vaše potenciální klienty zpět na Váš web za velmi výhodných podmínek. Remarketing je jedna z nejúspěšnějších marketingových metod

Tadalafil Oral Strips USA Buy

Nenechte uživatele, které mají zájem o Vaši službu či výrobek utéct ke konkurenci

PROONLINE.CZ

Vše pro online business a propagaci firmy.
Jsme tu pro Vás každý den!

Rádi se s Vámi setkáme

Potkat se můžeme po dohodě každé dig this Pondělí read this Pátek od 10:00 do 17:00

Jeden případ za všechny

Vytvořil jsem remarketingovou kampaň na parafínové vany. Cílil jsem na všechny klienty, které navštívili web Netmedik.cz a jeho sekci parafínové vany. Upravil jsem remarketing strategii tak, aby oslovovala jednu skupinu, která navštívila ale nekoupila, klasickým inezrátem o výhodách parafínových van, a druhou skupinu, která koupila, s nabídkou náhradních parafínů…Objednávky ze sekce parafínové vany se zvýšili o 247%

bollinger bands w pattern A tato čísla nejsou neobvyklá. Ideální remarketingová kampaň je např. pro prodejce elektra, který prodá řekněme 200 vysavačů, a poté po 3 měsících, nabízet těmto klientům sáčky do vysavačů, HEPA filtry apod.