Konverze - hlavní cíl každého webového projektu
Konverzní schopnost webu je proměnit návštěvníka v zákazníka, nebo-li přimět návštěvníka provést na Vašem webu nějakou akci ( objednávku, registraci...). My se snažíme o to, aby těch akcí provedl co nejvyšší počet Vašich zákazníků

Truth about binary trading robot http //www.binary-option-robot.com/ Pridat-do-kosikuZa konverzi můžeme považovat transakci, kdy zákazník úspěšně dokončí objednávku Vašeho produktu, zároveň ale i registraci, přihlášení k mailovému zpravodaji, zaslaný mail prostřednictvím formuláře…My Vám takové cíle nastavíme, pomůžeme s jejich sledování a vyhodnocováním

http://londonpressclub.co.uk/?sistematicheski=opzioni-binarie-per-negati&679=4f

http://graciediet.com/zachary-g-the-best-thing-i’ve-done-in-my-adult-life/ Zakaznici-cilena-skupinaKonverzní schopnost webu vychází z celkového počtu návštěvníků, kde určitá část z nich provede nějakou akci . Naší snahou je zoptimalizovat veškeré procesy, které s takovou akcí souvisí ( objednávkový systém, registrační formulář…) a zároveň analyzovat, proč např. zákazník takovou akci neučinil, případně nedokončil

Tastylia online without prescription

see here now Pro každý eshop stěžejní konverze – objednávka. My se na zvýšení konverzní schopnosti internetových obchodů specializujeme. Analyzujeme data, objednávkový proces, zdroje, odkud zákazníci chodí, jak dlouho trvá, než objednávku dokončí ( zda-li po první či několikáté návštěvě ), co jej přesvědčilo nebo naopak odradilo, a objednávku nedokončil a hledáme klíč k tomu, aby úspěšně dokončených objednávek bylo co nejvíce

dating site in usa free Nabízíte-li adrenalinový zážitek, soutěž, veřejnou akci nebo jen přihlášení do mailového zpravodaje či velkoobchodní sekce svého webu, pak je pro Vás takovou konverzí právě ona registrace. My analyzujeme celý proces vedoucí k registraci, navrhujeme změny v samotném procesu i umístění celého formuláře na webu, vč. jeho samotné optimalizace

Learn More Here Posíláte newslettery? Pak Vás určitě zajímá, jaké procento adresátů si Váš e.mail přečte a kolik z nich následně proklikne na Váš web. Zde si stanovujeme hned několik cílů:

  1. Registrace do mailového zpravodaje
  2. Procento mailů, které zákazník přečetl a hned tedy nevymazal
  3. Procento klientů, kteří provedli na základě newsletteru nějakou akci  – proklikali se na Váš web a případně i učinili objednávku
Empty tab. Edit page to add content here.
Vytěžte z návštěv Vašeho webu maximum
Denně Vám může utéci ke konkurenci mnoho klientů, pojďme zjistit, co je toho příčinou!

http://tukani.cz/?pimono=futuros-y-opciones-financieras-ltda&cb3=8c Trápí Vás vysoký bounce rate? Tento termín vyznačuje okamžité opuštění návštěvníka, který otevřel pouze jednu stránku, pravděpodobně nenašel relevantní informace, které hledal nebo jej zkrátka Vaše nabídka nezaujala a odešel pryč., což může být způsobena mnoha faktory. Zjistíme-li, co je toho příčinou, pak zvýšíme mnohonásobně výkon vašeho webu. Optimalizace konverzního poměru je tedy jeden ze stěžejních úkonů, kterými by se měl každý web zabývat.

Optimalizace konverzního poměru
Navrhneme a provedeme úpravy, díky kterým docílíme více konverzí
Proměníme návštěvníka v zákazníka
Oslovme více nových uživatelů a udělejme z nich stálé zákazníky
Zjednodušíme cestu k cíli
Musíme zákazníkovi cestu k cíli maximální ulehčit a odstranit všechny překážky, které jej od finální akce mohou odradit

Zvýšení a optimalizace konverzní schopnosti webu

PROONLINE.CZ

Vše pro online business a propagaci firmy.
Jsme tu pro Vás každý den!

Rádi se s Vámi setkáme

Potkat se můžeme po dohodě každé http://mullbergaskolan.se/?pankreatit=K%C3%B6pa-Cialis-utomlands&e99=8d Pondělí Stay at home jobs in philadelphia Pátek od 10:00 do 17:00
Optimalizace-konverzniho-pomeru

Jak na optimalizaci konverzního poměru - CRO

CRO – je zkratkou pro Conversion Rate Optimization, tedy optimalizaci konverzního poměru. Je to pro každého provozovatele stěžejní práce – kvůli tomu takový web každý provozuje. Nejprve provedeme základní webovou analytiku a vytvoříme nové cíle vč. jejich struktury. Snažíme se identifikovat jakékoliv překážky, které mohou takovou konverzi zhatit.

websites Osobně jsem za svou dlouholetou praxi řešil především to, jak z malého rozpočtu na marketing přivést co nejvíce klientů a ty pak přeměnit v zákazníky. Je to složitý, ale velmi transparentní proces, který pomůže naučit i Vás