Konverze - hlavní cíl každého webového projektu
Konverzní schopnost webu je proměnit návštěvníka v zákazníka, nebo-li přimět návštěvníka provést na Vašem webu nějakou akci ( objednávku, registraci...). My se snažíme o to, aby těch akcí provedl co nejvyšší počet Vašich zákazníků

opcje binarne z bonusem bez depozytu Pridat-do-kosikuZa konverzi můžeme považovat transakci, kdy zákazník úspěšně dokončí objednávku Vašeho produktu, zároveň ale i registraci, přihlášení k mailovému zpravodaji, zaslaný mail prostřednictvím formuláře…My Vám takové cíle nastavíme, pomůžeme s jejich sledování a vyhodnocováním

non riesco ad entrare in iq option Zakaznici-cilena-skupinaKonverzní schopnost webu vychází z celkového počtu návštěvníků, kde určitá část z nich provede nějakou akci . Naší snahou je zoptimalizovat veškeré procesy, které s takovou akcí souvisí ( objednávkový systém, registrační formulář…) a zároveň analyzovat, proč např. zákazník takovou akci neučinil, případně nedokončil

go to link Pro každý eshop stěžejní konverze – objednávka. My se na zvýšení konverzní schopnosti internetových obchodů specializujeme. Analyzujeme data, objednávkový proces, zdroje, odkud zákazníci chodí, jak dlouho trvá, než objednávku dokončí ( zda-li po první či několikáté návštěvě ), co jej přesvědčilo nebo naopak odradilo, a objednávku nedokončil a hledáme klíč k tomu, aby úspěšně dokončených objednávek bylo co nejvíce

source url Nabízíte-li adrenalinový zážitek, soutěž, veřejnou akci nebo jen přihlášení do mailového zpravodaje či velkoobchodní sekce svého webu, pak je pro Vás takovou konverzí právě ona registrace. My analyzujeme celý proces vedoucí k registraci, navrhujeme změny v samotném procesu i umístění celého formuláře na webu, vč. jeho samotné optimalizace

http://www.selectservices.co.uk/?propeler=any-option&fc5=db Posíláte newslettery? Pak Vás určitě zajímá, jaké procento adresátů si Váš e.mail přečte a kolik z nich následně proklikne na Váš web. Zde si stanovujeme hned několik cílů:

  1. Registrace do mailového zpravodaje
  2. Procento mailů, které zákazník přečetl a hned tedy nevymazal
  3. Procento klientů, kteří provedli na základě newsletteru nějakou akci  – proklikali se na Váš web a případně i učinili objednávku
Empty tab. Edit page to add content here.
Vytěžte z návštěv Vašeho webu maximum
Denně Vám může utéci ke konkurenci mnoho klientů, pojďme zjistit, co je toho příčinou!

see url Trápí Vás vysoký bounce rate? Tento termín vyznačuje okamžité opuštění návštěvníka, který otevřel pouze jednu stránku, pravděpodobně nenašel relevantní informace, které hledal nebo jej zkrátka Vaše nabídka nezaujala a odešel pryč., což může být způsobena mnoha faktory. Zjistíme-li, co je toho příčinou, pak zvýšíme mnohonásobně výkon vašeho webu. Optimalizace konverzního poměru je tedy jeden ze stěžejních úkonů, kterými by se měl každý web zabývat.

Optimalizace konverzního poměru
Navrhneme a provedeme úpravy, díky kterým docílíme více konverzí
Proměníme návštěvníka v zákazníka
Oslovme více nových uživatelů a udělejme z nich stálé zákazníky
Zjednodušíme cestu k cíli
Musíme zákazníkovi cestu k cíli maximální ulehčit a odstranit všechny překážky, které jej od finální akce mohou odradit

Zvýšení a optimalizace konverzní schopnosti webu

Máte zájem o optimalizaci konverzního poměru?

Napište nám Vaše představy, obratem se s Vámi spojíme!

http://champsportsinfo.com/?tyrid=giornale-lavoro-italia-opzioni-binarie Vaše jméno (vyžadováno)

source site Váš email (vyžadováno)

vantage binary options review Předmět

diventare ricchi con le opzioni binarie Vaše zpráva

captcha

PROONLINE.CZ

Vše pro online business a propagaci firmy.
Jsme tu pro Vás každý den!

Rádi se s Vámi setkáme

Potkat se můžeme po dohodě každé http://kokiqq.net/?ruuw=how-to-trade-binary-options-in-canada&496=ec Pondělí go here Pátek od 10:00 do 17:00
Optimalizace-konverzniho-pomeru

Jak na optimalizaci konverzního poměru - CRO

CRO – je zkratkou pro Conversion Rate Optimization, tedy optimalizaci konverzního poměru. Je to pro každého provozovatele stěžejní práce – kvůli tomu takový web každý provozuje. Nejprve provedeme základní webovou analytiku a vytvoříme nové cíle vč. jejich struktury. Snažíme se identifikovat jakékoliv překážky, které mohou takovou konverzi zhatit.

Osobně jsem za svou dlouholetou praxi řešil především to, jak z malého rozpočtu na marketing přivést co nejvíce klientů a ty pak přeměnit v zákazníky. Je to složitý, ale velmi transparentní proces, který pomůže naučit i Vás