Testujeme Váš web a hledáme příčiny dílčích neúspěchů
Proč se u Vás zákazník neregistruje? Proč nevyplní online dotazník či nekliká na banner, který máte na stránkách umístěn? Možných hypotéz je mnoho. My tyto hypotézy stanovíme a vyzkoušíme změny, které testujeme a navrhujeme úpravy jednotlivých částí webu

köp Viagra på nätet Eskilstuna Jaká varianta např. registračního či objednávkového formuláře fungovala lépe? Jednostránková či rozdělená do 3 kroků? My Vašim zákazníkům předložíme obě a zjistíme, která lépe funguje a přináší Vám tedy vyšší efekt

http://mediattack.hu/?cekvoya=bin%C3%A4re-optionen-strategie-b%C3%BCcher&57a=5e

http://hakomica.org/about-us/our-faculty/index.php?option=com_dtregister Vžijeme se do pocitu zákazníka. O čem zákazník pochybuje, co jej může mást, co naopak postrádá, jaké informace produktu či službě chybí a jak je event. zvýraznit na vstupní stránce ( landing page ). Vybereme ty nejdůležitější prvky, které mohou mít vliv na konverzní schopnost webu

Naše testy se zaměřují na základní kritéria:
Funkčnost stránek
Použitelnost webu
Uživatelské rozhraní
Kompatibilita
Výkonost
Bezpečnost

i qoption V čem jste lepší než konkurence? Jaké jsou Vaše hlavní výhody, benefity? Tyto otázky musíte zodpovědět Vašemu zákazníkovi vhodnou úpravou Vaší nabídky. Nesmíte se dopustit, aby si tyto informace klient ověřoval sám – Vy mu je musíte doslova naservírovat na zlatém podnose, přehledně a úderně

http://thermovolt.se/?selimorno=bin%C3%A4ra-optioner-bluff&926=a7 Jak máte Váš web zpracovaný po stránce vzhledu, přívětivosti, přehlednosti? Je třeba dbát na vhodnou harmonii barev, rozpoložení stránky ( wireframe ), kvalitu obrázků…Zákazník nemá možnost si Váš výrobek či službu „osahat“ a musíme na něj působit emocionálně, jinak uzavře obchod tam, kde na něj nabídka vizuálně zapůsobila

binary options trade demo Headline Vaší nabídky by měl konkrétní a snadno srozumitelný, a také chytlavý. S nadpisy si můžeme opravdu hrát. Uvést jej v krátké či delší formě, dát do uvozovek, jako nadpis použít dotaz nebo vymyslet vtipný slogan, který vystihuje Vaší nabídku a jaké benefity z ní plynou

Get the facts Věřte nám, nic na zákazníka nezapůsobí více, než doporučení. Pokud dobré fungování Vašich služeb doporučí někdo jiný, získá toto tvrzení velkou váhu při rozhodování, zda-li s Vámi obchod realizovat či nikoliv. Pomůžeme takové reference sjednotit a případně získat:  zpětná vazba od klientů, odborníků, ale i historie firmy či prezentace v médiích..

AB testování vs MVT testování
Chcete testovat jen jeden, či více prvků najednou?

navigate to this website Při našem testování můžeme volit z variant A/B či MVT – multivariantní testování.  Obojí se od sebe příliš vyjma techniky testování neliší. Důležité je nahlížet na web jako ucelenou platformu, kde má zákazník provést nějakou akci – objednávku, registraci do mailového zpravodaje apod. Tuto plaformu je pak třeba neustále upravovat tak, aby pro klienta byla co nejpřehlednější

Úprava textů, nadpisů
Pohrajeme si s texty, zjistíme, jak bude působit ten či onen slogan, headline apod.
Design, analýza procesů
Zjistíme, kam umístit určité prvky a zanalyzujeme, jak efektivně oslovují Vaše klienty

Tvorba nových webových stránek

Máte zájem Váš web otestovat?

Napište nám Vaše představy, obratem se s Vámi spojíme!
Loga,bannery,reklama

Stop pštrosímu managementu!

Znáte zažitou báchorku o tom, kterak pštros strká hlavu do písku, když se cítí ohrožen. Jak už vyšlo mnohokrát, není to pravda, ovšem pořekadlo „strkat hlavu do písku“ se i tak stalo evergreenem. Platí i bohužel v online businessu. Mnoho provozovatelů totiž provede změny, ty zvýší výkon webu, ale pak si myslí, že je vše již ok, strčí hlavu do písku s pocitem, že je vše již v pořádku a po pár měsících tu hlavu vytáhnou a zjistí, že je mezitím vše 100x jinak.

http://ithu.se/en/dokument Testování se musí provádět průběžně a flexibilně tak reagovat na trh a změny v chování samotných návštěvníků. Doporučujeme tedy neprovozovat tento pštrosí management a podrobovat svůj web pravidelným analýzám a testování, jedině tak budete mít jistotu, že jde web opravdu s dobou