follow Poznejte pomoci UX testování Vaše zákazníky blíže. Sledujete jejich chování, kde se na stránkách pohybují, kam klikají, co je zajímá. Známe nástroje, jak tyto informace zjistit a jak web vylepšit pro Vaše zákazníky.
source Podstatou UX designu a testování je udržet návštěvníka déle na Vašem webu a přesvědčit jej k opětovnému návratu. Je to hra nejen s designem a rozložením jednotlivých prvků na stránkách, ale i s texty, headliny, slogany…
http://www.selectservices.co.uk/?propeler=trading-on-line-per-principianti&a08=8d Sledujeme chování Vašich návštěvníků – jakou cestou se na stránkách pohybují, kam klikají, co je zajímá a přitom všem se snažíme získat informace i od nich ať už formou průzkumů, online chatu či anket, které se mohou i spojit s určitou soutěží, která přiláká potencionální klienty a zároveň přinese důležité informace od nich samotných
gfm trader ikili opsiyon Tužka a papír – to na UX designu milujeme nejvíce. Prakticky načrtnout, jak by ona funkce či prvek na Vašem webu měl vypadat, jaké by měl plnit účely vč. vizuální podoby. A/B testování takové změny je samozřejmostí a ve většině případů se dělá hned několik návrhů, které se postupně vyhodnocují
http://www.actiformacion.com/?kiomios=como-sacar-citas-por-internet-sanitas&bfb=ef Tvůrci webu ani Vy před jeho spuštěním ani za běhu, při absenci jekéhokoliv testování, si nemůžete být ani z mizivého procenta jisti, že provedení webu jako celku i jeho jednotlivých částí bude vyhovovat Vašim zákazníkům. Je třeba analyzovat cílovou skupinu zákazníků, jejich chování, potřeby a testovat různé změny.